پاشا و روشای مامانی

روشا خانم یکسال و11ماه

1393/5/28 15:35
نویسنده : رویا
116 بازدید
اشتراک گذاری

روشای من داره کم کم دو سالت میشهniniweblog.com niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comاینقدر شیرین شدی که خدا میدونه اسم عروسکتو گذاشتی آنی خودت انتخاب کردی وتصمیم گرفتی آنی صداش کنی.میخوابونیش بعد به همه ما میگی هیس خوابیدهniniweblog.comniniweblog.comدوست داری کمک کنی اگه بخوام جارو بکشم اول تو یک ساعت باید جارو بکنی بعد میدی به من.چند روز پیش تو خونه بابا جون از پله ها افتادی از بس شیطونیniniweblog.com باباجونم که جونش به شما بسته است از ترس نزدیک بود سکته کنه من سر کار بودم بردتت دکتر وخدا روشکر چیزی نبود وفرداش برات گوسفند قربونی کرد niniweblog.comمن خیلی ترسیده بودم از خدا ممنونم که شما دوتا رو به من داده وامیدوارم همیشه نگهدارتون باشه

niniweblog.com                

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)